Bus gratis per a joves per anar de festa major al poble del costat, la nova proposta de l’Ajuntament de Gironella

El govern municipal inicia una prova pilot aquest agost en què oferirà bus de franc per a majors de 16 anys per anar a la festa major de Casserres. També organitzen una sortida al parc aquàtic Waterworld, a Lloret de Mar.

L’Ajuntament de Gironella inicia aquest agost una prova pilot per fomentar la participació del jovent del municipi a les festes majors de la comarca. Posaran a disposició dels joves de més de 16 anys un servei de bus gratuït per anar a la Festa Major de Casserres.

La festa casserrenca serà del 21 al 25 d’agost. El servei de bus, però, serà per a la nit de dissabte, 23 d’agost, amb viatge d’anada i de tornada des de Gironella. La regidoria de Joventut explica que vol «fomentar la participació en les festes de la comarca i garantir que la mobilitat es pugui fer amb seguretat i tranquil·litat, també per a les famílies».

Sortida a Waterworld

També aquest agost, l’Ajuntament programarà una sortida al parc aquàtic Waterworld, de Lloret de Mar, adreçada a joves d’entre 14 i 18 anys. Aquesta sortida també oferirà el servei de bus de franc i comptarà amb monitors que acompanyaran els joves. Les famílies només hauran de pagar el preu de l’entrada al parc: 30 euros.

Totes les persones que vulguin fer ús del servei, menors d’edat, hauran de signar un document d’autorització als menors i un full de responsabilitat a tots els usuaris que utilitzin el servei de transport. Els trajectes seran supervisats per un equip professional de seguretat i monitors que es reservaran el dret d’admissió en cas de comportaments inadequats o conducta inapropiada.

Les dues proves d’aquest agost serviran a l’Ajuntament per veure el grau d’acceptació del projecte. En funció dels resultats, el govern municipal en determinarà la viabilitat i decidirà si s’amplia de cara a l’any vinent, amb més serveis i propostes.

Més informació, en els pròxims dies, a les xarxes de l’Ajuntament

En els pròxims dies i a través de les xarxes socials, l’Ajuntament de Gironella publicarà tota la informació referent a les dues primeres sortides. El jovent que vulgui sol·licitar el servei haurà d’omplir el document d’autorització de menors, sempre que sigui el cas, i omplir el formulari de reserva de seient.