Uns 250 administradors es troben per retre un homenatge a la figura que representen

S’ha celebrat amb èxit la trobada d’aministradors de la Patum. Parelles que han representat els quatre antics barris de Berga i que s’han trobar en una celebració inèdita. La trobada l’han organitzat els quatre matrimonis d’administradors que han ostentat el càrrec aquest any.
La trobada ha aixecat molta expectació i moltes adhesions entre les parelles que, històricament, han participat en la festa. Sílvia Culell, una de les administradores d’aquest any, explica alguns dels actes que han celebrat.
Seguidament, tots els assistents a l’acte s’han fet una fotografia conjunta per immortalitzar el moment. Després han anat al teatre Patronat, i allà han repassat la historia dels administradors, han recordat vivències i també han estrenat un himne que van encarregar els propis administradors. La lletra de l’himne l’ha escrit el Moseny Climent Forner i la música l’ha composat Andreu Ferrer, un dels administradors d’aquest any.
A la trobada també hi ha assistit Rosa Vilà que va ser administradora, juntament amb el seu marit, l’any 1942.
Recordem que la figura dels administradors està documentada des de l’any 1619 i que sempre són parelles que s’han casat entre Patum i Patum.