L’oferta de cursos d’informàtica per a adults i per a gent gran és cada cop més àmplia, i cada vegada tenen més acceptació. A Borredà, el curs d’informàtica que es va iniciar fa un parell de mesos al Centre Cívic ha tingut un èxit inesperat. Actualment, els inscrits són 24 i hi ha alguna persona en llista d’espera; per això, Antonio Velasco, que imparteix les sessions, es planteja ampliar horaris perquè tothom pugui aprendre a navegar per Internet, enviar mails, i entre d’altres, nocions bàsiques de programes com ara el word.
Les classes es fan en grups de dues persones perquè disposen de dos ordinadors i així els usuaris no l’han de compartir. A més, d’aquesta manera, Antonio Velasco, s’adapta al nivell de cada persona, perquè al curs hi assisteixen des d’adults fins a gent gran, de més de 70 anys. La bona resposta ha sorprès al mateix Velasco, que no s’esperava que hi hagués tanta gent interessada a fer el curs d’informàtica.
El curs d’informàtica l’organitza l’Associació de la Gent Gran de Borredà,en col·laboració amb l’Ajuntament i la Diputació de Barcelona. L’Associació no descarta organitzar nous cursos relacionats amb les noves tecnologies.


