CiU titlla d’especulador l’equip de govern de La Pobla per una promoció de vivenda pública

CiU considera que l’Ajuntament de La Pobla de Lillet té afany d’especular en la construcció de 33 habitatges de protecció oficial. Els convergents lamenten que vuit d’aquests pisos es venguin a preu de mercat, cosa que l’Ajuntament diu que fa per poder pagar les despeses de la construcció.
L’oposició està convençuda que fan falta habitatges de protecció oficial a La Pobla de Lillet, però també lamenta que una part s’hagin de destinar al mercat lliure.
L’equip de govern diu que és imprescindible vendre uns quants pisos a un preu més alt perquè, amb els diners que se’n treguin, es podran finançar les obres de construcció dels habitatges, que s’encareixen molt, perquè s’ha de fer un mur de construcció.
A més, els convergents també critiquen que l’Ajuntament hagi començat les obres d’enderroc de les velles escoles sense esperar a tenir resolt un recurs que hi ha presentat. També es queixen que s’hagi hagut de desallotjar un mestre, i que els treballs hagin deixat alguns veïns sense serveis.
Els 33 pisos de protecció oficial es construeixen al barri de Comafiguera, i estan destinats als joves.