El municipi de Castell de l’Areny ha passat dels poc més de 30 habitants que tenia fa uns anys a un total de 76, dels quals més de 60 hi fan vida de dilluns a diumenge.
A més, s’ha disparat el nombre de cases edificades. A la urbanització Masies de Castell de l’Areny, s’han construït 15 cases, n’hi ha 20 més de planificades i l’alcalde, Pere Massana, preveu que se n’aixequin encara 15 més. A partir d’aquí, el municipi anirà estudiant una per una les cases que ara són en ruïnes per veure si es poden rehabilitar.
L’augment de població ha disparat la inversió en serveis. Ara mateix, els serveis mínims d’aigua, llum i telèfon estan garantits en gairebé totes les masies del municipi. I una de les obsessions de l’Ajuntament és arreglar tots els camins rurals. Els que no es poden asfaltar continuen sent de terra, i s’han de repassar sovint perquè la pluja els malmet molt.
Castell de l’Areny planifica ara la construcció d’una planta depuradora i una altra de les tasques que té entre mans és la millora de tota la xarxa de distribució d’aigua.


