Atropellen un home que creuava un pas de vianants al capdamunt del passeig de la Pau de Berga

Atropellament a Berga. Els fets han passat aquesta tarda, pocs minuts després de 2/4 de 7, al capdamunt del passeig de la Pau, just davant de l’estació de busos. El conductor d’un vehicle s’ha endut per davant un senyor que creuava el pas de vianants, l’ha enlairat uns metres i l’home ha quedat estès a terra. Estava conscient i es queixava d’una cama, tal com ha explicat una testimoni dels fets.
La víctima és un veí de Berga. Té 77 anys, es diu Josep R. V. Es troba estable, i no es tem per la seva vida. El conductor que ha provocat l’accident és novell, s’ha espantat, i ha marxat. Minuts després, ha tornat al llocs dels fets, on s’hi han desplaçat dues dotacions dels Bombers, els Mossos d’Esquadra, la Policia Local de Berga, i l’ambulància del SEM, que ha traslladat a l’home atropellat a l’hospital Sant Bernabé de Berga.
Nombroses persones s’han concentrat a la zona, i una de les que ha presenciat l’accident ha dit a Ràdio Berga que, des del seu punt de vista, cal més consciència a l’hora de circular per la ciutat. No es pot córrer, ha dit, i a més, creu que l’Ajuntament ha de prendre més mesures, com ara semàfors o passos elevats.
L’atropellament d’avui al capdamunt del passeig de la Pau no és el primer que es dóna en aquest lloc, seria doncs un dels punts crítics de Berga.