L’empresa propietària de l’antiga fàbrica Torcidos Ibéricos, de Puig-reig, podria comprar una empersa tèxtil de Blanes

La companyia israeliana Nilit, propietària de l’antiga Torcidos Ibéricos de Puig-reig, encapçala la llista de possibles compradors de la planta de l’empresa tèxtil Nylstar a Blanes.
De moment, cinc societats s’han interessat per la factoria entre les quals a més de Nilit, destaca un altre consorci empresarial tèxtil asiàtic. Encara, però, no s’han començat a estudiar, xifres concretes sobre l’import econòmic al qual podria ascendir aquesta operació.
Des de la planta gironina, es valora positivament que el favorit en la licitació sigui un grup amb experiència i llarg recorregut en el sector de la producció de niló, el que permetria mantenir ‘a mitjà termini’ la producció i la plantilla actual.
La multinacional Nilit és un dels principals productors mundials de niló. De moment, la seva planta de Puig-reig és l’única representació a Catalunya del grup israelià.