L’Ajuntament de Berga, a través del servei Ocupa’t, té dues places per cobrir

El servei Ocupa’t, que depèn de l’Ajuntament de Berga, i que fomenta l’ocupació de persones que es troben a l’atur, mitjançant la pràctica i l’experiència professional, té dues places pendents de cobrir. En aquest cas, s’ofereixen les feines de dinamització de la gent gran i d’auxiliar de biblioteca.
Per la feina de dinamització es busquen persones diplomades o llicenciades en l’àmbit social, és a dir en treball social, psicologia, teràpia ocupacional o psicologia, per fer una feina dirigida a gent gran, amb tallers i activitats. La incorporació d’una persona en aquesta plaça seria abans del 31 de gener, el treball serà per un període de mig any, i es treballarà a mitja jornada. Tindrà una remuneració de 740 euros al mes.
L’altra professional que busca el servei Ocupa’t és el d’auxiliar de biblioteca. En aquest cas es demana també una persona diplomada o llicenciada, amb capacitat per treballar de manera autònoma i per atendre els nens. S’encarregarà de catalogar i classificar llibres, a més de tasques pròpies d’auxiliar de biblioteca, com ara atenció als usuaris, i préstecs de llibres, entre d’altres. Aquesta feina és també per un període de sis mesos, i la persona treballarà a jornada sencera, amb una remuneració mensual de 1.480 euros.
Tant en la plaça de tasques de dinamització de la gent gran com en la d’auxiliar de biblioteca es valorarà, a l’hora d’assignar-les, que l’interessat tingui experiència en tasques similars.