L’Ajuntament de Berga dóna eines a les entitats perquè millorin la comunicació

La necessitat de formació per assolir una bona comunicació és la prioritat de les entitats de Berga. És l’aspecte que consideren clau millorar, tant la comunicació a nivell intern com extern, segons va posar de manifest un taller que es va fer per detectar les mancances de les associacions berguedanes. A partir d’aquí, l’Ajuntament va organitzar un altre taller, un taller de formació, per donar eines a les entitats a l’hora de millorar la comunicació. Es va fer divendres a la tarda, hi van participar tres entitats de Berga, i va servir perquè les entitats puguin comptar amb un marc teòric a l’hora de comunicar-se i interrelacionar-se.
Eines per millorar la comunicació dins de les associacions, entre les entitats i entre les entitats i la ciutadania. Tot plegat, comunicació interna i externa, que pretén treballar i aprofundir en quins són els aspectes millorables o nous a incorporar per fer possible una bona comunicació. Una jornada profitosa, segons els organitzador, l’Ajuntament de Berga.
És la primera activitat del Pla de Formació per a les entitats i n’hi ha d’altres de previstes. Berga té un ampli teixit associatiu i la intenció de l’Ajuntament és respondre les mancances que puguin tenir les entitats. El consistori ja ha avançat que hi haurà noves xerrades i nous actes però encara no hi ha un calendari marcat.