La família de la Pobla desallotjada per l’enderroc de les cases dels mestres no ha tancat el cas, que continua als jutjats

José Manuel Morales, el mestre de la Pobla de Lillet que va ser desallotjat de casa seva, juntament amb la seva família, per una ordre d’enderrocament dels habitatges dels mestres i a qui l’Ajuntament li va facilitar un pis, no dóna el cas per tancant i continua lluitant, diu, ‘perquè es faci justícia’.
Assegura que el seu cas és ‘injust’, al·legant que se’l va fer fora de casa seva sense oferir-li una vivenda amb les mateixes condicions. El pis és més petit que la casa on vivia i té menys prestacions, segons remarca José Manuel Morales. Està convençut que l’Ajuntament no ha complert la legalitat amb el seu cas i sí en canvi, amb la resta de desallotjats. I també insinua que l’equip de govern menteix pel fet que el consistori va passar la pilota a la Generalitat, dient que el govern català era el responsable del desallotjament, de l’enderroc i del posterior trasllat de la família de l’afectat; i la Generalitat, per la seva banda, el va respondre dient que era competència de l’Ajuntament. Per això demana responsabilitat a l’Ajuntament. Ha interposat diferents recursos i ara a través dels seus advocats estudia iniciar un contenciós contra l’Ajuntament de la Pobla de Lillet, de qui espera que el convidin a dialogar.
José Manuel Morales no dóna el cas per tancat, sinó que continua a mans del jutjats, i si el jutge li dóna la raó, ha volgut remarcar, ‘algú haurà d’assumir danys i perjudicis’.