Borredà també fa Festa Major aquests dies. El programa d’actes s’obre demà divendres, amb la final dels campionats de futbol sala i de tennis, i es clourà dimarts que ve, 19 d’agost.
Dissabte, però, serà un dels dies forts, amb el concurs de fotografia ‘essències de Borredà’ i un dels actes més ineludibles, el correfoc amb la colla dels Dimonis Socarrimats. El correfoc començarà a les 10 de la nit, a la plaça Major i finalitzarà al camp de futbol. Després hi haurà el Castell de focs i el ball de nit.
Diumenge continuaran els actes, amb una de les propostes curioses: el concurs de taules ben parades. Cadascú ha de portar el sopar, la taula i les cadires i competir a veure qui para millor la taula. Es valorarà especialment l’originalitat. Diumenge, també hi haurà ball amb el grup Boogie Woogi.
Dilluns, concurs de sudokus i Gimcana per a grans i petits. A més, a partir de les 11 de la nit, concert d’havaneres a la plaça Major.
Finalment, dilluns, al matí hi haurà l’activitat de plàstica, ‘Decorem la plaça’. A la tarda, campionat femení de Dòmino i primer concurs de playback, una de les novetats, serà a l’amfiteatre, a partir de les 6 de la tarda. El fi de festa anirà a càrrec de l’orquestra Montecarlo.

