Saldes dóna demà el tret de sortida a la seva Festa Major. Obriran el programa el quart concurs de petanca i, a la nit, concerts per a joves amb els grups An-Ar i Wimo, que s’estrenen al Berguedà. A més, hi haurà dj fins a altes hores de la matinada.
Divendres, tindrà lloc un dels actes més populars: la Barathon, un cercatasques a l’estil de Saldes, que enguany arriba a la quarta edició.
Serà a partir de les 8 del vespre i se sortirà del bar de la comissió a la plaça. Divendres, hi haurà havaneres, amb peix fregit i rom cremat, és clar, a partir de les 11 de la nit.
Dissabte al matí, activitats per als més petits amb el grup La Taca. A la tarda, concurs de botifarra i gimcana dels pirates per als infants. A més a les 6, gran final del desè torneig de futbol sala. També hi haurà concert a l’¡església a càrrec de la Coral de Saldes i Zoah Dui, amb la col·laboració de Marta Ruiz. A la nit, ball amb el conjunt Guinardó i disco. I després de tota la festa una de les novetats d’aquest any. Després d’esmorzar, pujada al Castell de Saldes per plantar la senyera. Aquest és l’acte més nou, i és que la comissió de festes, que s’estrena en aquesta edició, no ha pogut encara introduir les noves idees.
Diumenge, continuarà el programa amb la festa de l’escuma, el concurs de truc, el ball de tarda i el festival infantil. A la nit, també hi haurà dj’s.
Dilluns, sopar popular i torneig de futbolí. El darrer dia serà dimarts amb el torneig de playstation, ball de tarda, més disco mòbil i concurs de Singstar.

