Els Pets seran demà a Avià. Serà a la Sala de l’Ateneu i és l’acte estrella de la Festa Major. La formació de Constantí portarà al Berguedà la seva gira d’aniversari del seu cèlebre disc ‘Bon dia’, que va veure la llum ara fa onze anys. D’aquells disc se’n van vendre 80.000 còpies, i encara és l’àlbum, que no recopilatori, més venut de la història en llengua catalana.
Des del ‘Bon dia’ han vingut altres discos més reflexius i intimistes, però, sense perdre el segell optimista que Lluís Gavaldà imprimeix a les seves lletres. ‘Respira’ , ‘Agost’ i el darrer treball de la banda, ‘Com anar al cel i tornar’, han rebut l’aplaudiment de la crítica i la bona acollida del públic.
El concert, l’únic a les comarques centrals, durarà dos hores. A la primera part, interpretaran integrament les cançons del disc ‘Bon Dia’, amb nous arranjaments. A la segona part, tocaran peces recents, fent un èmfasi especial en l’últim disc, que va sortir a la venda l’any passat. S’espera un concert nostàlgic i engrescador, deixant clar que Els Pets miren al passat, però sobretot al futur.

