Navàs inaugura diumenge la nova gespa artificial del camp de La Devesa

Aquest diumenge, es farà la inauguració de la nova gespa artificial del camp municipal d’esports de La Devesa de Navàs. La instal·lació de la gespa artificial ha comptat amb una aportació econòmica de 400.000 euros per part de la diputació de Barcelona, inclosa dins el Pla ‘Xarxa Barcelona’ per a l’any 2008.
Les obres han consistit en la col·locació de la gespa artificial en un terreny de 6000 metres quadrats. Abans, però, es van fer treballs per anivellar i compactar el terreny i es va col·locar una capa d’aglomerat asfàltic.
A part de la gespa artificial, també s’ha instal·lat una nova xarxa de reg amb aspersors fora del terreny de joc, amb un dipòsit de recollida d’aigües, una caseta de bombes i comandaments i un petit magatzem. A més, s’han posat noves xarxes parapilotes, s’ha millorat l’enllumenat i s’ha ampliat la graderia amb 300 seients nous.
La inauguració del nou camp de gespa artificial de Navàs tindrà lloc a partir de 2/4 de 5 de la tarda.