Sandra Lorente, de 30 anys, entrarà com a regidora del PSC a l’Ajuntament de Berga (grup a l’oposició), en substitució de Toni Baños, que deixa l’acta per motius personals, ateses les seves responsabilitats laborals i familiars, que no li permeten la dedicació necessària al seu càrrec. Sandra Lorente afronta el nou repte amb ganes de continuar treballant per Berga, ha dit.
És llicenciada en psicologia i en ciències del treball, i actualment treballa com a orientadora laboral a l’Oficina de Treball de Manresa. En aquest sentit, el portaveu del Grup Municipal Socialista, Dani Bullich, ha volgut destacar el reforçament de l’equip en matèria d’ocupació, que és justament un àmbit ha dit “que en aquests moments de crisi pren una significació i una importància especial”.Dani Bullich també ha manifestat que lamenta l’adéu de Baños com a regidor, tot i que en comprèn els motius, i li ha agraït la seva tasca durant l’últim any i mig de mandat.
La renúncia del càrrec de Baños l’han fet pública aquesta tarda els sis regidors del PSC. Un grup socialista que comptarà ara amb majoria de dones: 4 dones i dos homes. El portaveu del Partit Socialista ha comentat que serà la primera vegada a Berga que hi haurà un grup municipal amb majoria de regidores, fet que ha de contribuir, ha apuntat, a “visualitzar el paper de les dones i ha de posar en primera fila les polítiques d’igualtat”.
El Grup Municipal Socialista, amb sis regidors, quedarà format ara per Dani Bullich, Encarna Sánchez, Lurdes Bover, Joan Carles Sosa, Pura Rabat i la nova regidora Sandra Lorente.

