El Parc Fluvial del Llobregat incrementa el nombre de visitants en un 9 per cent

El Consorci del Parc Fluvial del Llobregat va rebre durant l’any passat, el 2008, 5.746 visitants, el que representa un augment del 8,8 per cent respecte l’any anterior, amb prop de 500 visitants més. Segons la tècnica de turisme del Parc Fluvial Eva Soler, aquestes xifres indiquen que l’oferta continua sent atractiva.
Els principals reclams del Parc que van buscar els turistes van ser la Torre de l’Amo de Viladomiu Nou, amb gairebé 2.000 visites (1.974) i la ruta de les Colònies, amb prop d’un miler de persones.
Pel que fa al perfil dels visitants, gairebé la meitat provenien del Barcelonès (2.596), però també n’hi van haver d’altres comarques com el Bages, el Vallès Oriental i Occidental i el Baix Llobregat.
Això sí, els visitants del Berguedà van baixar, amb 1.584 visitants, amb un descens de gairebé 25 per cent. També, però, han passat pel Parc turistes de la resta de l’estat, de França, Mèxic i Alemanya.
Per incrementar encara més el nombre de visites, Soler comenta que es treballa per millorar la senyalització i fer-ne més promoció.
La majoria de turistes s’adrecen directament a l’oficina del parc per demanar informació, amb un 93 per cent del total. La resta, cada cop més, truquen o envien un correu electrònic.