El Berguedà promocionarà aquest cap de setmana els seus recursos turístics a nivell internacional

El Berguedà farà promoció turística en els mercats internacionals. Aquest cap de setmana la comarca participarà en dues fires, que són el Salon Mahana, de Toulouse (a França); i la Fiets en Wandelbeurs d’Amsterdam (a Holanda). Hi tindran presència el Consell Comarcal del Berguedà, el Consorci de Turisme de l’Alt Berguedà,i el Consell Regulador del Camí dels Bons Homes, amb tota l’oferta turística de la comarca.
La fira francesa fins l’any passat se centrava en oferta turística genèrica, i en aquesta edició amplia la seva oferta amb un espai destinat exclusivament a oferta de turisme actiu i de natura. La intenció és ampliar l’oferta pels visitants i garantir als expositors una major afluència de públic. La fira de Toulouse obre portes aquest divendres i es clourà diumenge, dia 1 de març.
Pel que fa la fira d’Amsterdam és una fira exclusiva de turisme actiu i de natura. El Berguedà ja hi havia participat en edicions anteriors i la demanda de senderisme sol ser important. De fet, alguns operadors turístics holandesos han començat a programar el Berguedà en els seus catàlegs. Aquesta mostra es farà aquest cap de setmana, dissabte i diumenge.