General

La Policia Local de Berga treballa per millorar la comunicació amb la ciutadania

Millorar la comunicació i la imatge dels agents de policia envers els ciutadans. Aquesta és la prioritat del cos de la Policia Local de Berga. Per tal d’acostar-se a la ciutadania, la Policia Local està treballant en la creació d’una carta de serveis, que és un document on s’especifica cadascuna de les tasques i serveis que gestiona aquest organisme, per tal de donar-ho a conèixer als ciutadans i que puguin fer-ne una valoració. Ho ha explicat Josefina Vizuete, sergent en cap de la Policia Local de Berga.
La carta de serveis de la Policia Local estarà disponible a la pàgina web de l’Ajuntament de Berga i és previst que entri en funcionament abans de finals d’any. Josefina Vizuete ha comentat la necessitat de recórrer a aquesta iniciativa, ja que segons diu, han detectat que els ciutadans perceben una imatge negativa dels agents de policia de la ciutat.
El regidor de Governació, Ramon Bajona, també ha valorat positivament l’elaboració de la carta de serveis, com a eina per facilitar el coneixement de la tasca de la policia a tots els usuaris.
Altres prioritats que ha destacat la sergent en cap de la policia són la creació d’un grup d’agents dedicats a les tasques de proximitat amb els ciutadans, la realització de cursos de seguretat viària a les escoles i reforçar el servei de mediació de conflictes entre les persones.

Estic amb tu

Comentaris