3.300 alumnes de 19 escoles diferents de la comarca han participat en l’edició d’aquest any del Concurs Literari Zanuy Berguedà, que organitza l’empresa Liven. Els premis es lliuraran demà dissabte en un acte que començarà a les 12 del migdia al pavelló de Suècia de Berga. L’organització del certamen destaca “el bon nivell de participació”, que ha estat de gairebé el 90% del total d’escolars de la comarca i que es manté en relació a passades edicions.
L’organització també destaca la presència d’alumnes de l’escola d’educació especial Llar Santa Maria de Queralt, que prenen part al Premi Especial Zanuy de dibuix.
Al lliurament de premis assistiran l’alcalde de Berga, Juli Gendrau, mossèn Climent Forner, que actua de mantenidor del concurs, i el director d’operacions de la companyia, Ignasi Montagut. A més també hi assistiran professors i alumnes i alguns els guardonats llegiran els seus treballs.


