El Mercat del Bolet de Cal Rosal ja ha repartit les primeres cistelles, que se sortegen entre els clients. A final de cada mes (mentre dura el mercat) es fa un sorteig i aquest setembre s’han donat dues cistelles plenes de productes del mercat, valorades en 60 euros. Les guanyadores han estat Maria Serralbo i Brígida Martínez, totes dues de Cal Rosal.
La campanya l’organitzen conjuntament la Unió de Comerciants i Botiguers de Cal Rosal-Olvan amb les parades del Mercat del Bolet i hi poden participar totes aquelles persones que fan una compra superior a 15 euros.
Se’ls dóna una butlleta i entren al sorteig del mes. A finals d’aquest octubre se sortejaran dues cistelles més, per valor de 60 euros. I a finals de novembre hi haurà un premi especial, que serà un cap de setmana a Olvan.
El Mercat del Bolet de Cal Rosal també va ser present, aquest passat cap de setmana, a la mostra Berga Bolet, on també va organitzar un sorteig entre els visitants de la fira. En aquest cas el valor de la cistella era de 100 euros i el guanyador va ser Lluís Ignasi Ballarà, de Berga.

