El trànsit a la C-26 entre Borredà i el trencant de les Lloses ha quedat restablert. El camió de gran tonatge que hi havia estacionat des del divendres 25 ocupant un dels dos carrils de la carretera va abandonar la via amb èxit el passat divendres al migdia.
Recordem que el conductor del camió va decidir aturar el vehicle en el punt quilomètric 167 de la C-26, al terme municipal de Borredà, ja que el material que transportava li impedia circular amb seguretat per la carretera, plena de revolts.
El dia de l’incident, l’alcalde de Borredà, Joan Roma, va enviar una carta al Director General de Carreteres per tal que s’autoritzés “posar senyalització adient a la sortida de Ripoll i de Berga” i “advertint que la C-26 és una carretera de petites dimensions, totalment inadequada per camions de gran tonatge.” Enviada la petició i resolt el problema, Roma espera que la proposta sigui atesa i confia en obtenir una resposta aviat. En cas de no ser així, l’alcalde ha confirmat que optarà per presentar la proposta al Parlament per mitjà dels seus companys del Partit Socialista amb cadira a la cambra.

