Retenir el talent a la comarca i incentivar que els joves puguin desenvolupar el seu projecte de vida al Berguedà, ja sigui a partir de la creació del seu propi negoci o bé generant autoocupació. Aquesta és la voluntat principal de la delegació comarcal de la Cambra de Comerç de Barcelona i la Fundació Incyde i l’Agència de Desenvolupament del Berguedà amb la nova formació que prepara a Berga.
L’activitat pretén introduir el jovent en la creació i gestió empresarial per reivindicar la figura dels joves professionals amb estudis de batxillerat, cicles formatius o estudis universitaris. En concret, aquesta activitat formativa serà de 30 hores repartides entre el 12 i el 22 de desembre. L’horari serà de 9 del matí a 2 del migdia, cada dilluns, dimecres i dijous.
Les classes pretenen servir als joves per millorar les oportunitats d’ocupació a la comarca, desenvolupant idees de negoci o d’autoocupació a través de la gamificació, una metodologia divertida i motivadora basada en jocs i dinàmiques participatives.






