Fira del Boletaire de la Pobla de Lillet

Especial

L’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) confia a NothingAD el pla de mitjans digital per a la campanya de programes de 2019

L’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) confia a NothingAD el pla de mitjans digital per a la campanya de programes de 2019

La Universitat de Barcelona (UB), ha confiat a l’agència NothingAD la gestió del seu pla de mitjans en línia per impulsar la campanya dels programes presencials i online de postgrau a nivell internacional de l’IL3-UB, l’Institut de Formació Contínua de la UB.

L’agència de mitjans NothingAD ha estat la que millor puntuació ha obtingut (gairebé 90 de 100) d’entre totes les agències que es presentaven a concurs, destacant fins i tot en l’apartat tècnic. S’encarregaran de tota l’estratègia d’implementar, optimitzar i fer el seguiment necessari de la inversió en cada mitjà, cuidant tot el pla de mitjans online i començant per una estratègia de retargeting.

El repte de treballar per un compte com l’Institut de Formació Contínua de la UB

El director de NothingAD, Ferran Burriel, destaca el “gran repte” i l’honor que suposa treballar per a una escola de negocis com IL3-UB, situada entre les millors del país, tot i que destaca també la gran importància i responsabilitat que això comporta. Marc Enric Vidiella, el director d’estratègia de l’agència, subratlla igualment l’oportunitat que suposa aquesta obra per a NothingAD a l’hora de demostrar que una agència com la seva pot competir amb les més grans i oferir un servei i atenció que porti als seus clients a obtenir els millors resultats.

Tot i que els professionals de l’agència ja estan treballant i planificant les campanyes, el principal repte per a ells serà el que mentre tirin endavant l’estratègia nacional, per als màsters i programes de postgrau que té IL3-UB, hauran de vetllar perquè l’estratègia internacional sigui igualment un èxit, ja que hauran de fer-la créixer dins dels diferents països de l’Amèrica llatina als que l’Institut de Formació Contínua de la UB es dirigeix.

NothingAD, una agència independent especialista en publicitat digital

Amb diversos anys d’experiència a l’esquena (des de l’any 2007) NothingAD va començar en el món de les agències de mitjans amb un clar “focusdigital, fins i tot quan encara aquests sistemes de publicitat no eren tan coneguts ni s’apostava tant per ells com ara. Gràcies al desenvolupament de les noves tecnologies i a adquirir més i més experiència en cada treball, NothingAD és el dia d’avui una Agència especialitzada en Inbound Màrqueting, certificada i homologada de la Generalitat de Catalunya.

Tot i que des de fa anys han estat un autèntic referent dins de les agències de màrqueting digital, NothingAD no només és Google Partner sinó que en molt poc temps va aconseguir també el guardó d’Agència Silver Partner de Hubspot.

Un altre èxit destacable és que NothingAD va ser la primera Agència de Màrqueting digital de Catalunya que va aconseguir per un dels seus clients més de cent mil seguidors a la xarxa social Facebook, de manera que demostren que són una agència de les que denominen 360°, ja que són capaços d’aconseguir els objectius dels seus clients en diferents àmbits.

Alguns dels clients més famosos de l’agència NothingAD són Thomson Reuters, TV3, Aquaclean, Loteria de Catalunya, Avalis, Aura Energia, o l’AMB (Àrea metropolitana de Barcelona), entre molts altres.

Article patrocinat

Comentaris