Va debutar com a ple quan era adolescent… I ja ha fet 200 salts!

[vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_column_text]

Va debutar com a ple quan era adolescent… I ja ha fet 200 salts!

Josep Cuberas és un dels homenatjats d’aquest any en la celebració dels 15 anys de la Patum com a Patrimoni de la Humanitat. Cuberas va iniciar-se a la Patum de la mà del seu avi, que va ser un dels impulsors de la creació de la Patum infantil, juntament amb Joan Rafart. De petit, va formar part de diverses comparses de la festa infantil. D’adolescent va fer el seu primer salt de ple… I ja en porta 200!

En la píndola de ‘Vides de Patum’ dedicada a la seva persona, Cuberas realitza algunes recomanacions a l’hora de fer un salt de Plens, repassa els canvis que hi ha hagut en la festa i reflexiona sobre el futur de la Patum.

Si tens problemes per veure el vídeo, fes clic AQUÍ.

[/vc_column_text][vc_column_text]

[addtoany]

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_video link=”https://www.youtube.com/watch?v=mESFuMp_mUE&feature=youtu.be”][/vc_column][/vc_row]

X