L’hospital de Berga permet visites als pacients amb Covid per primer cop des de l’esclat de la pandèmia

Aquest dimecres es posarà en marxa la fase 1,5 del protocol d’accessibilitat, que facilita l’entrada dels acompanyants al centre

L’hospital de Berga posa en marxa demà la fase 1,5 del protocol d’accessibilitat al centre, que permet flexibilitzar encara més les mesures d’accés i facilita l’entrada als acompanyants de les persones ingressades.

La principal novetat és que a partir d’ara, i seguint recomanacions de Salut, els pacients amb Covid també podran estar acompanyats durant una hora al migdia (de 12.30 a 13.30 h) i una altra hora a la tarda (de 18.30 a 19.30 h). L’acompanyant haurà de ser la mateixa persona, però es podrà canviar cada 7 dies i haurà de dur sempre mascareta FFP2. Les excepcions en casos excepcionals i de finals de vida es mantenen com fins ara.

A més, les persones que no estiguin hospitalitzades per Covid podran tenir un sol acompanyant a l’habitació durant les 24 hores del dia. A Consultes Externes i Urgències es recomana anar-hi amb un acompanyant com a màxim.

Des de l’hospital, també es recorda que a l’interior de l’edifici cal portar sempre posada una mascareta quirúrgica o FFP2.

X