En Comú Podem confirma que es presentarà a les eleccions municipals a Berga

El cap de llista no serà Joan Torres, l'alcaldable del 2019, que va fer un pas al costat després dels resultats del 2019. Ell mateix ha confirmat que ara mateix tornar a la política no entra en els seus plans

Joan Torres, a la dreta del banc, va ser l'últim candidat dels comuns, però aquesta vegada no repetirà. ARXIU

En Comú Podem es presentarà a les eleccions municipals a Berga, el 28 de maig. Fonts del partit han confirmat a l’Aquí Berguedà que estan treballant en l’elaboració d’una llista per tornar-se a presentar a la capital del Berguedà, malgrat que en els últims comicis, l’any 2019, van quedar fora de l’Ajuntament en només aconseguir 203 vots.

L’aleshores candidat dels comuns, Joan Torres, ha confirmat a l’Aquí Berguedà que no serà el candidat. Fa uns mesos ja va fer un pas al costat i va comunicar al partit que es desmarcava de la vida política i, ara, ha assegurat que tornar-hi no entra en els seus plans.

El partit, però, garanteix que sí que presentarà llista, tot i que Torres no sigui la primera espasa. Fonts de la formació han assegurat, això sí, que agraeixen a Torres la feina feta en els darrers anys. Torres va liderar la llista d’ICV l’any 2015 i va convertir-se en regidor després d’aconseguir 407 vots i una cadira al ple. El 2019, però, l’increment de la participació (del 54 al 67%) i la davallada de vots (de 407 a 203), el van deixar fora de l’Ajuntament.

X