Sara Sánchez enceta temporada al mundial de motociclisme amb un doble podi

Sara Sánchez (64) lluitant amb Avalon Lewis (21) al circuit d'Assen. WILLIAM JOLY - WORLDWCR

Sara Sánchez ha començat la nova temporada al mundial de motociclisme femení trepitjant podi… I per partida doble! Sànchez ha estat tercera en les dues proves que aquest cap de setmana s’han disputat al circuit d’Assen, als Països Baixos.

La pilot de Gironella és una de les candidates per proclamar-se campiona, després d’una temporada passada en què va aconseguir diverses victòries i va lluitar de tu a tu contra Ana Carrasco i Maria Herrera, les dues pilots que es van acabar disputant la victòria a la general.

En aquest inici de temporada, Sánchez ha anat clarament de menys a més. A la primera prova, s’ha hagut de conformar amb lluitar per la tercera posició amb la neozelandesa Avalon Lewis, amb qui es va intercanviar la tercera i la quarta posició durant tota la cursa. Per davant, Maria Herrera i Beatriz Neila van lluitar per la victòria i, tot i que finalment va ser Neila la primera en travessar la línia d’arribada, va ser penalitzada amb la pèrdua d’una posició per excedir els límits de la pista en un revolt de l’última volta. Sánchez va ser tercera, però a uns 9 segons de Neila i Herrera.

A la segona cursa, Sara Sánchez i Avalon Lewis van ser capaces d’enganxar-se a Neila i Herrera per lluitar per la victòria. Al final, el triomf va ser per Neila, que va superar Herrera en un dels últims revolts. Sánchez va completar el podi i Lewis va patir una caiguda en la darrera chicane que va fer perdre-li la quarta plaça.

Sara Sánchez, atenent els mitjans oficials, després de la segona cursa. WILLIAM JOLY – WORLDWRC

Tercera a la general

Després d’aquest primer cap de setmana, Beatriz Neila i Maria Herrera comparteixen liderat, amb 45 punts, mentre que Sara Sánchez és tercera, amb 32.

La pròxima cita serà d’aquí a tres setmanes a Cremona (Itàlia), el cap de setmana del 2 al 4 de maig. També serà un cap de setmana de doble prova i Sánchez es proposa l’objectiu de seguir millorant sensacions i lluitar per la victòria i per retallar distància respecte a Neila i Herrera a la general del mundial.