El musical ‘Fil i Carbó’ es repetirà dissabte que ve a Viladomiu Nou, després que les dues sessions d’aquest cap de setmana hagin fet ple de públic. Es va acabar sobrepassant la cabuda del local, arribant a unes 270 persones de públic cada dia. L’autor de la música, Carles Rulló, agraeix la resposta del públic i es mostra molt content amb el resultat del musical.
El musical es basa en la novel•la que porta el mateix títol i que és obra de Ramon Soler. Tacta dels trasbals d’una família en motiu de l’explosió d’una mina de Saldes l’any 1944, en què van morir 34 miners. Una història real i tràgica que s’ha recollit en un llibre i ara en forma de musical.
Les entrades per al musical es van posar a la venda el dilluns passat, i el mateix dimarts al matí es van exhaurir les entrades per a les dues representacions. Fins i tot les que es guardaven a la taquilla es van exhaurir en qüestió de minuts. Davant del bon resultat aconseguit, i després d’un any i mig de feina per escenificar el musical, s’ha decidit repetir la funció dissabte. Serà dissabte que ve a 2/4 de 10 del vespre.


