La C-16, l’eix del Llobregat, s’ha tallat al trànsit al terme municipal de Cercs en tots dos sentits de la circulació com a conseqüència d’un accident que hi ha hagut aquest matí, minuts abans de ¾ de 10. Els cotxes s’han desviat per la carretera vella, per l’interior de la població. A aquesta hora, a les 11 del matí i segons informa el Servei Català de Trànsit la via es manté tallada perquè estan treballant per netejar-la, un cop ja s’ha retirat a la persona ferida greu.
Han xocat com a mínim dos vehicles, segons les primeres informacions, i la persona que conduïa un dels cotxes ha quedat atrapada a l’interior, per la qual cosa l’han hagut de treure els Bombers. Pateix un traumatisme cranioencefàlic i per això ha hagut de ser traslladada amb helicòpter fins a l’hospital (sembla ser que a Barcelona).
Al lloc dels fets hi han treballat diferents efectius dels cossos de seguretat i emergències: Bombers, Mossos d’Esquadra i SEM (Servei d’Emergències Mèdiques).
MOR UNA DONA ATROPELLADA A SALLENT, AHIR
Una dona va morir atropellada ahir a la C-16, a Sallent, en tram d’autovia. Un cotxe va envestir la dona, veïna de Sallent, en el tram passada la gasolinera del Lleó, en sentit nord. La víctima, Lorenza Clavero, de 56 anys, caminava sola per la carretera, sembla ser que tenia intenció de creuar-la quan va ser atropellada. Tot i això, les causes exactes de l’accident encara es desconeixen.
L’accident va obligar a tallar els dos carrils de l’autovia en sentit nord cap a les 8 del vespre i durant aproximadament mitja hora. Això va provocar retencions que van arribar fins als tres quilòmetres, segons el Servei Català de Trànsit. Es dóna la circumstància que l’eix del Llobregat, també a Sallent però en sentit sud, també es va haver de tallar ahir a la tarda, però en aquest cas per inundacions, a causa de la intensa pluja que va caure al Bages.


