El Mercat del Bolet de Cal Rosal ha sortejat ja les dues cistelles del mes d’octubre entre els clients de les parades i els establiments de Cal Rosal, i els guanyadors són Laura Costa, de Cal Rosal, i Maria Àngels Gutiérrez, de Gironella.
Els premiats han recollit ja les cistelles plenes de productes elaborats amb bolets, com l’arròs amb rossinyols, els fideus amb ceps, l’oli de ceps, la llonganissa amb tòfona i el bull amb rovellons.
La campanya de sortejos s’allargarà tot el novembre, quan es sortejarà el premi especial de final de temporada ofert per la Unió de Botiguers i Comerciants de Cal Rosal-Olvan: un cap de setmana complert a Olvan, amb allotjament en una casa d’agroturisme, activitats a Fuïves i Indòmit, àpats als restaurants de Cal Rosal i la nevera plena amb productes dels comerços del poble.

