Berga recupera el concert del dissabte de Patum, en motiu del 20è aniversari d’Skàndol Públic

Berga recupera enguany el concert de dissabte de Patum. Després de dos anys sense aquest acte, enguany, en motiu del 20è aniversari del grup berguedà Skàndol Públic, hi tornarà a haver concert al capdavall de l’Avinguda del Canal Industrial (situant l’escenari envaint una part del carrer Salvador Espriu, independentment de la zona de les barraques).
El concert del dissabte de Patum, 21 de juny, començarà a 2/4 de 12 de la nit. Hi actuaran La Terrasseta de Preixens, Strombers, Skàndol Públic i Brams.
ENTITATS SENSE ÀNIM DE LUCRE ES FARAN CÀRREC DE LES BARRES DE BAR
Pel què fa a les barres de bar per cobrir aquest concert, hi podran participar entitats, fundacions o associacions sense ànim de lucre amb seu a Berga, i de caràcter cultural i juvenils. En cas que no hi hagi suficient espai per a les barres de totes les entitats que ho sol·licitin es farà un sorteig. Les barres se situaran als dos laterals de l’Avinguda del Canal. La comanda necessària es farà conjuntament, de manera que els beneficis que es generin es dividiran a parts iguals entre les entitats participants.
Una altra de les condicions per poder assumir una de les barres del concert del dissabte de Patum és que les entitats, fundacions o associacions sense ànim de lucre que se’n vulguin fer càrrec, també hauran d’assumir els càterings dels grups que actuaran al concert. Cada entitat haurà d’aportar un mínim de dues persones per a l’organització de l’acte. Aquestes persones seran les representants de l’entitat, hauran d’assistir a les reunions prèvies que es convocaran, també seran les persones de contacte a l’hora d’organitzar els torns de barres, els càterings dels grups, i altres tasques. A més, cada entitat haurà d’aportar deu persones per atendre a la barra, que es dividiran en dos torns. Un cop acabin els concerts, els representants de cada entitat també hauran de deixar l’espai de les barres net i endreçat.
Les entitats, fundacions o associacions sense ànim de lucre hauran de seguir les indicacions de la junta de seguretat i respectar els horaris pactats a les reunions. El concert finalitzarà a les 6 de la matinada i a partir de llavors es destinarà mitja hora per recollir l’espai.
Per tal de poder optar a les barres del concert de dissabte, s’ha d’enviar un correu electrònic a vilanaaj@ajberga.cat. Hi ha temps fins al 5 de maig. El dimecres 7 de maig a 2/4 de 9 del vespre es farà una reunió a l’Ajuntament de Berga en la qual hi hauran d’assistir totes les entitats inscrites per tal de validar la seva inscripció per fer-se càrrec d’una barra de bar al concert de dissabte de Patum. Associacions sense ànim de lucre que aquella nit quedaran exemptes de pagar la taxa d’ocupació de la via pública perquè la idea és que puguin obtenir fons per organitzar les seves activitats.