Un avi que va caure per un barranc de més de 10 metres i va ser localitzat pels Mossos es recupera de les lesions

Els Mossos d’Esquadra del Berguedà van localitzar a principis d’abril, segons han donat a conèixer avui, un home d’edat avançada que havia patit un accident mentre passejava per la muntanya.
Els fets es remunten al dimarts 8, cap a les 5 de la tarda, quan una dona va denunciar la desaparició del seu marit després que hagués sortit a passejar per camins muntanyosos. La policia va muntar un dispositiu de recerca i va localitzar l’home en una zona boscosa de difícil accés d’Olvan, gràcies a la coneixença del territori per part dels agents, la informació facilitada per la dona del desaparegut, i la rapidesa de l’actuació. Així com també gràcies als lladrucs de la seva gossa. L’avi havia caigut per un barranc de més de 10 metres.
Com a conseqüència de la caiguda, l’home va patir un traumatisme cranioencefàlic i va ser evacuat amb helicòpter a l’hospital Parc Taulí de Sabadell. A hores d’ara, l’home s’està recuperant de les lesions al seu domicili.