Saldes torna a tenir servei de Movistar després de 13 dies sense telefonia mòbil. Els clients d’aquesta companyia (que a Saldes són la majoria perquè és la que dóna més cobertura) han estat des del 27 de desembre i fins aquest dijous 8 de gener sense poder trucar ni rebre trucades, “la qual cosa ha afectat a molts veïns que depenen del mòbil perquè no tenen telèfon fix i a molts empresaris per als quals és una eina de treball”, ha explicat l’alcaldessa de Saldes, Dolors González. A més, alguns veïns també s’han quedat sense Internet.
L’alcaldessa lamenta que Movistar no hagi solucionat l’avaria fins dues setmanes després, i més molesta està encara per la manca de transparència: “he trucat a Telefònica gairebé cada dia i la resposta era que tenien constància de la incidència, que era una avaria greu del repetidor, i que s’estava treballant per fer el canvi d’una peça. Però no solucionaven res”. Així s’ha expressat a Ràdio Berga i a l’AquíBerguedà.cat, indignada pel fet que el municipi hagi estat tants dies sense servei de telefonia mòbil de Movistar, coincidint a més amb el període de festes nadalenques.
“Ha estat una odissea”, ha remarcat. “Demanarem explicacions i si cal responsabilitats. No ens quedarem de braços plegats perquè Movistar ha deixat 13 dies sense servei a molts usuaris que paguen unes quotes”. En aquest sentit, hi ha empreses de Saldes que estudien presentar una reclamació a Movistar per les conseqüències que els ha suposat l’avaria.



