El Consell Comarcal del Berguedà organitza un taller de mediació i gestió alternativa de conflictes

Els Serveis Socials i el Servei de Mediació del  Consell Comarcal del Berguedà organitzen un taller sobre mediació i gestió alternativa de conflictes. L’objectiu del taller és donar eines i habilitats necessàries per a la gestió alternativa dels conflictes als professionals, i aproximar-los a un marc d’anàlisi dels conflictes que sorgeixen en el desenvolupament de les tasques pròpies del lloc de treball, ja sigui en relació a conflictes relacionats amb les persones beneficiàries dels diversos serveis, o bé dels mateixos professionals.

Els continguts de la formació s’organitzen en 5 apartats: la dinàmica del conflicte; per què es donen els conflictes; emocions i conflicte, la mediació, un procediment de la GAC (gestió alternativa del conflicte); i la pràctica de la GAC.

Les professionals que impartiran el taller són persones expertes en la gestió i resolució de conflictes, Marta Canudas (ES i Mediadora) i Lola Montejo (TS i Mediadora).

El taller es farà el dimecres 11 de novembre a la seu de Creu Roja a Berga i va dirigit als professionals dels Serveis Socials bàsics de la comarca.