Gironella reactiva el butlletí en paper ‘InfoGironella’

L’Ajuntament de Gironella tornarà a editar el butlletí en paper ‘InfoGironella’ que es repartia a les llars del municipi. Ara, es podrà trobar a diferents comerços de la vila cada dos mesos. Serà una publicació bimestral que recollirà les notícies i la informació de serveis de Gironella, que també es publica al web www.gironella.cat, i a les xarxes socials del consistori. A més, l’Ajuntament de Gironella també compta amb un butlletí digital electrònic on tothom s’hi pot registrar gratuïtament des de www.gironella.cat i rebrà o cada mes o cada dos (en funció del gruix de notícies) al correu electrònic que s’indiqui.

D’aquesta manera, l’Ajuntament de Gironella “segueix fent passos endavant per complir amb les bones pràctiques d’informació pel que fa a transparència i qualitat de la comunicació local pública”, tal com  se li reconeixia ara fa un any.

Lluís Vall, regidor de Comunicació i TIC, destaca que amb el nou ‘InfoGironella’ “es compleix amb la voluntat i compliment del programa electoral de treure un butlletí escrit cada dos mesos en format paper i repartit a diferents comerços del municipi”.

David Font, alcalde de Gironella, ha recordat que fa set anys “va néixer una revista a tot color amb moltes pàgines i molt lluïda però també molt costosa”. Per això, i després d’analitzar els números municipals, “es va eliminar aquesta despesa i mantenint les bones pràctiques en transparència i comunicació local pública, s’ha recuperat la informació impresa en un butlletí imprès a baix cost”.

Tant Vall com Font, remarquen que se seguirà potenciant la informació i comunicació a nivell d’Internet i a les xarxes socials de l’Ajuntament de Gironella “per acostar cada cop més el consistori a la població”.

A ‘InfoGironella’ hi té cabuda la informació tant de l’equip de govern com de l’oposició per tal que la ciutadania estigui el més informada possible del que passa a l’Ajuntament.

 

X