Gal·la Melgosa i Lucía Martín guanyen les tablets de Berga Comercial

Les joves Lucía Martín i Gal·la Melgosa (a les fotografies amb Ariadna Herrada de Berga Comercial) han estat les guanyadores de la campanya de ‘la figureta amagada’, una proposta en què els berguedans han pogut participar aquestes festes. Es tractava de trobar totes les figures de pessebre amagades als aparadors dels establiments que hi han participat i anotar-ho en unes butlletes. D’entre totes les butlletes plenes i amb les respostes correctes s’han triat dos guanyadors per mitjà d’un sorteig.

El sorteig d’aquesta campanya de Berga Comercial es va fer aquest passat diumenge entre 321 butlletes participants i les afortunades, Lucía Martín i Gal·la Melgosa, s’han endut, cada una, una tablet 10.1.

berga-comercial-tablets berga comercial tablet2A l’esquerra, Lucía Martín, i a la dreta, Gal·la Melgosa, amb Ariadna Herrada de la botiga Joana&Ariadna