La cursa d’orientació de Casserres atrau una seixantena d’infants

Una seixantena de nens i nenes, acompanyats de pares i mares, han participat aquest diumenge  a la cursa d’orientació de Casserres. Els participants han gaudit dels tres circuits en funció de la seva categoria (d’entre 300 i 1700 metres), en grups, en parelles o bé en solitari. Tots els participants van rebre un refresc, una medalla i un pica-pica.

cursa orientacio casserres 2 cursa orientacio casserres 1

 

 

 

 

 

 

La cursa d’orientació de Casserres l’ha organitzat conjuntament el Consell Esportiu del Berguedà i el Club Orientació Berguedà, amb el suport i la col·laboració de l’Ajuntament de Casserres.

Paral·lelament, el Club Orientació Berguedà també ha disputat la cursa per a adults i joves més iniciats, en què s’hi han presentat gairebé 240 persones. Entre les dues curses s’han recaptat 1.764€ que aniran destinats a la recaptació de la Marató de TV3. Enguany el club celebra el seu desè aniversari amb 10 curses, dins el marc de la Lliga Berguedà: www.cob.orientacio.org

 

FOTOS: Participants a la cursa d’orientació / Consell Esportiu

 

 

X