En marxa una campanya per omplir d’obres d’art els aparadors dels locals buits del carrer Major

Una exposició del pintor berguedà Ramon Calonge serà l’encarregada d’inaugurar la campanya “Art Major”, que s’iniciarà demà a Berga amb la voluntat de contribuir a la dinamització i de reivindicar la continuïtat comercial del carrer Major. El projecte, a mans de l’Ajuntament de Berga, consistirà en omplir els aparadors dels locals buits del carrer major cada quinze dies i de forma rotatòria.

Així doncs, demà, coincidint amb l’inici de les Gangues –que s’avancen a aquest cap de setmana- es donarà el tret de sortida a la campanya amb l’exposició de Ramon Calonge. Les seves obres es podran veure a diversos aparadors al llarg del carrer Major: carrer dels Àngels, 5 i 11; Placeta Ciutat, 1, 7-9 i 10; i carrer de la Ciutat, 28.

Cada quinze dies, doncs, s’aniran fent exposicions de diferents autors als mateixos aparadors. Per això, també es fa una crida a tots els particulars que disposen de locals buits on poder exposar perquè es posin en contacte amb l’Ajuntament de Berga per tal de poder esdevenir expositors de les diverses obres.

Igualment, l’exposició resta oberta a totes les persones interessades en exposar les seves obres i treballs, que poden ser de qualsevol tipus: pintura, fotografia, dibuix, etc.

X