La Berga Bolet i la Falla del concurs de boletaires farà que el trànsit en alguns carrers de l’interior de Berga torni a patir alteracions aquest cap de setmana.
L’Ajuntament informa que demà, dissabte , durant tot el dia i en motiu de la Berga Bolet, estarà prohibit estacionar a la plaça de Sant Pere, a la plaça Doctor Saló i a la plaça de les Fonts. Tanmateix, el trànsit estarà tallat al carrer Balmes, la plaça Doctor Saló, la plaça de Sant Pere, el carrer Ciutat, el carrer Mossèn Comellas (excepte pel veïnat), el carrer Puig-reig, el carrer Verdaguer (excepte el veïnat, que haurà d’entrar i sortir pel carrer Pmpeu Fabra), la plaça de les Fonts, la Ronda Queralt des de la Ronda Moreta fins al passeig de les Estaselles, el carrer Instrucció (excepte els guals), el carrer Sant Antoni (excepte els guals), i el carrer Clavé amb plaça del Forn (excepte els guals).
A més, el consistori recomana utilitzar els carrers Fra i Frederic o la Rasa del Canyet en comptes de les Estaselles, tenint en compte que la ronda Moreta quedarà totalment tallada al trànsit.
De cara a diumenge, dia 2, les afectacions del dissabte es repetiran fins les 8 del vespre en motiu de la Berga Bolet. A més, però, el mateix diumenge i en motiu de la cremada de la Falla, des de les 4 de la tarda fins les 11 de la nit restarà prohibit estacionar al passeig de la Pau, tant en sentit ascendent des del carrer Pere III com en sentit descendent des de la plaça de la Creu fins la carretera de Sant Fruitós, així com també el tram central del passeig de la Pau connexió amb Gran Via. També es prohibirà aparacar al carrer del Roser des de la plaça de la Creu fins al carrer Cervantes (on hi haurà els serveis d’emergència) i a la carretera de Sant Fruitós des del carrer Serafí Pitarra fins Pere III, ja que s’hi ubicarà la parada d’autobusos. Pel que fa als taxis, tindran la seva parada al passeig de la Pau en sentit descendent, des del carrer Gran Via fins a la carretera de Sant Fruitós.
També restarà tallat al trànsit rodat el passeig de la Pau en tots dos sentits de la marxa, així com també al carrer Gran Via des del Cervantes fins al Barcelona, la plaça de la Creu, el carrer del Roser i el carrer Banys.





