Els actes de la Diada de l’11-S a Berga, en imatges

[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]L’esplai Fent Camí ha estat l’entitat encarregada d’hissar la bandera al costat del monument a Rafael Casanova, a l’inici del parc dels Soldats, en el marc dels actes de la Diada de l’11 de Setembre. Després les institucions i entitats de la ciutat han procedit a l’ofrena floral als peus del monument i, per acabar, hi ha hagut ballada de sardanes.

No ha estat l’únic acte commemoratiu. Dilluns al vespre l’Esquerra Independentista va organitzar la marxa de torxes pel casc antic de la ciutat. Unes 200 persones van assistir a la convocatòria i van passejar pels carrers del centre de la ciutat, des del portal de Santa Magdalena fins a la plaça de les Fonts.

I dimarts al matí, abans de l’ofrena floral al parc dels Soldats, Esquerra Republicana de Catalunya va tornar a organitzar l’homenatge als lluitadors per les llibertats. El grup polític fa anys que intenta que l’homenatge defugi de ser un acte de partit i ho està aconseguint. Aquest any també hi ha participat altres formacions i entitats com el PDeCAT, l’ANC o Òmnium Cultural.[/vc_column_text][vc_raw_html]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[/vc_raw_html][/vc_column][/vc_row]

X