Els càrrecs de confiança de l’Ajuntament de Berga, víctimes col·laterals de la inhabilitació de Venturós

Els dos càrrecs de confiança de l’Ajuntament de Berga, nombrats per l’alcaldessa Montse Venturós, han de deixar la feina al consistori com a conseqüència de la inhabilitació. Es tracta de la tècnica de comunicació, Maite Flores, i la secretària d’alcaldia, Meritxell Ferrer. Totes dues van ser nomenades per l’alcaldessa i poden perdre la feina cada vegada que hi ha un canvi d’alcalde, ja que el seu lloc és un dels càrrecs de confiança que permet de llei.

Per això, la normativa diu que, si Montse Venturós queda inhabilitada i, per tant, apartada del dia a dia a l’Ajuntament, també queden cessades les persones a qui va fer confiança. Malgrat tot, les dues treballadores tenen la total confiança de l’equip de govern i es reincorporaran als seus llocs de treball tant bon punt les reclami l’alcalde en funcions i s’enllesteixin els tràmits burocràtics necessaris per tornar a l’Ajuntament.

Meritxell Ferrer treballa a l’Ajuntament de Berga des del 2006. Per tant, ha estat a les ordres de fins a tres alcaldes diferents: Ramon Camps (PSC), Juli Gendrau (CiU) i Montse Venturós (CUP). En tots els casos, malgrat els canvis de color polític de l’alcaldia, els dirigents li han fet confiança i ha mantingut el lloc de treball. Maite Flores és a l’Ajuntament des del novembre del 2016. Va entrar-hi a treballar com a tècnica de suport a l’àrea de Comunicació i des del desembre del 2017 exerceix com a responsable del departament.

X