Comencen les obres a la carretera entre Saldes i Gósol perquè els cotxes evitin l’esquerda gegant

En marxa les obres a la carretera entre Saldes i Gósol per arreglar l’esquerda gegant que s’ha anat formant en els últims mesos per culpa de les pluges intenses. El Departament de Territori i Sostenibilitat ja treballa en un canvi de traçat per, així, desplaçar la calçada de la carretera uns metres més al costat per tal que els cotxes circulin sobre un terreny més estable.

L’actuació també inclou la millora del drenatge d’aquest tram, amb l’execució d’una rasa drenant per sota de la cuneta actual, i un nou pou de recollida d’aigües pluvials. En total, les obres tenen un cost de 250.000 euros i es preveuen executar en tres mesos, de manera que el nou traçat hauria de quedar enllestit durant el mes de març.

La carretera va quedar malmesa i deformada al llarg d’uns 100 metres de longitud, i es va senyalitzar i desviar el trànsit cap a l’esplanada que hi ha al costat de la carretera. Tot i la senyalització, el Govern, propietari de la via, va comprometre’s a actuar-hi amb la màxima celeritat.

X