Neva «amb ganes» en diversos punts de l’Alt Berguedà

Ha nevat amb alegria a diversos punts de l'Alt Berguedà, mentre que a punts més baixos, com al santuari de Queralt, els flocs han estat molt més tímids.

Gósol, aquest dimecres, pels volts de les tres de la tarda. METEOGÓSOL

La neu ha descarregat amb certa alegria en diversos punts de l’Alt Berguedà aquest dimecres, i ha arribat a complicar per carretera, sobretot a la vall del Pedraforca. No s’han registrat grans gruixos, però la neu s’ha vist caure amb ganes de Bagà en amunt.

A Gósol, la neu ha agafat a primera hora de la tarda. Aquesta era la situació al coll de la Trapa, de camí cap al poble:

https://twitter.com/meteocadi/status/1745085564389400642

Des de MeteoGósol, apuntaven cap a quarts de 4 de la tarda que era especialment complicat arribar al municipi:

Als Rasos de Peguera, s’hi han acumulat entre 3 i 5 centímetres de neu fins a les 18.30:

https://twitter.com/refugirasos/status/1745143461655838948
https://twitter.com/refugirasos/status/1745081988216688833

També ha nevat amb alegria, tot i que sense agafar tant, als municipis més alts del Berguedà. S’han vist caure flocs a Bagà i Sant Julià de Cerdanyola:

A Queralt, en canvi, la neu hi ha passat de puntetes. I a Berga, que ha quedat ben bé a la frontera entre la neu i l’aigua, l’episodi d’aquest dimecres ha acabat quedant en una remullada dels carrers.

Previsió per a demà

Demà, el Meteocat preveu precipitació feble entre el migdia i primera hora de la tarda. El Berguedà està fora dels avisos per perill, que es concentren de cara a dijous a la zona nord-est del país.

https://twitter.com/meteocat/status/1745026461482828182