Una propietària del carrer del Roser haurà de rehabilitar la façana, perquè dissabte en va caure un tros

L’Ajuntament de Berga ha requerit una propietària d’un edifici del carrer del Roser perquè arregli la façana, després que dissabte es desprengués part de l’arrebossat, posant en perill els vianants que passaven per sota. Els bombers van sanejar el balcó, però la Policia Local ha demanat als serveis tècnics que requereixin a la propietària una revisió a fons de la façana.
La Policia també ha obert diligències contra un conductor de Berga que provocava aldarulls dissabte al vespre davant de l’hotel Ciutat de Berga. Una patrulla es va desplaçar al lloc dels fets, i va comprovar que el conductor no tenia l’assegurança en regla. Els agents van immobilitzar el vehicles i el van portar al dipòsit municipal.
I els bombers van haver d’apagar un contenidor que cremava dissabte, passada la mitjanit. La mateixa nit, van aparèixer tombats diversos contenidors, entre els quals els del capdavall del passeig de la Pau, segons va informar un veí a la Policia Local.