Berga guanya la primera gala del programa de karaoke Cantamania

Berga va guanyar ahir la primera gala de Cantamania,el programa de karaoke que s’emet a TV3. Els sis concursants berguedans que hi van participar tenen ara l’opció de classificar-se per la gran final, després de guanyar els seus competidors de Puigcerdà, Tremp, Figueres i Ripoll. Eric Besora, Cristian Garcia, Rocío Romero, Laura Villegas, Marc Elias i Francesc Marginet van ser els concursants berguedans.
El funcionament de les votacions era que cada ciutat participant repartia 30 vots entre les altres quatre, i la resta els donava el públic amb trucades i missatges. Ggràcies a les votacions telefòniques Berga va ser la guanyadora. Va aconseguir la màxima puntuació possible: 50 punts.
Cantamania, presentat pels cantants Àlex i Roser, va celebrar ahir la primera de les 11 gales que té programades per aquest estiu.
Al setembre se celebrarà la gran final, en la qual hi podria participar Berga. Seran les 5 ciutats de les 10 guanyadores.