El nou dispensari de Casserres es posarà en funcionament a principis de setembre

Casserres estrenarà el nou dispensari municipal d’aquí un mes, aproximadament. S’estan acabant d’ultimar els treballs per tenir-los enllestits per la festa major del municipi, a finals d’agost, quan hi haurà jornada de portes obertes del nou equipament. Una instal.lació que permetrà millorar els serveis que oferia l’antic dispensari i s’adapta a les noves necessitats de la població, tal com comenta l’alcalde, Serafí Costa.
Els serveis mèdics es començaran a oferir al nou edifici entre finals del mes d’agost i principis de setembre. Per al dia 13 de setembre hi ha prevista la inguauració del dispensari amb la presència de la consellera de Salut, Marina Geli. El nou dispensari està ubicat a l’edifici de les antigues cases de mestres, al costat de les escoles municipals, a tocar la residència i la farmàcia. L’actual dispensari és al costat de l’ajuntament, un espai que quan quedi lliure permetrà reordenar les dependències municipals i crear un arxiu municipal.
Un projecte més dels que té sobre la taula l’Ajuntament de Casserres, juntament amb la recent compra de l’edifici del darrera de la residència d’avis, que en aquests moments està en obres per ampliar-la. L’adquisició, per part del consistori, de la casa del costat, permetrà, més endavant, ampliar els serveis de la residència. De moment, ja s’està treballant amb l’ampliació de la residència, que disposarà de 25 places més. Passarà de tenir 25 places a tenir-ne 50.