Tres accidents amb ferits lleus han tingut lloc aquest cap de setmana al Berguedà. Dissabte, pels volts de la mitjanit, un cotxe va sortir de la C16 a l’altura de Cercs. L’ocupant del vehicle era un veí de Berga, Josep CC de 71 anys, que va ser traslladat a l’hospital Sant Bernabé a causa d’un cop al pit.
El diumenge al migdia va tenir lloc un altre accident al quilòmetre 83’5 de la C16, al túnel de Puig-reig, on un cotxe de marca Chrisler de matrícula francesa va topar dins del túnel. Al vehicle, hi viatjaven un home i una dona de 70 i 72 anys veïns de Prades que van ser evacuats a l’hospital Sant Bernabé.
També a la C16, però al quilòmetre 83, es va produir un altre accident a les 6 i 10 minuts de la tarda. Dos veïns de Cornellà de Llobregat , un home de 58 anys i una dona de 56 que viatjaven en un Nissan de matrícula de Barcelona, van xocar amb un Opel Ascona. Els ocupants de l’Opel eren un noi i una noia de 23 anys que van resultar ferits lleus igual que els dos ocupants de l’altre cotxe. Tots quatre van ser traslladats a l’hospital Sant Bernabé amb ferides de caràcter lleu.
A més, a les 11 de la nit del dissabte, els bombers van haver d’apagar un contenidor d’escombreries que estava cremant a l’església de Cal Bassacs i, a les 2 de la matinada, van haver d’anar a la Rasa del Canyet de Berga a causa d’un altre contenidor que també estava encès.


