Més de 100 persones participaran aquest cap de setmana en el segon congrés de teràpies naturals i filosofia naturista que se celebra a Berga. Les sessions tindran lloc durant tot el cap de setmana, i pretenen difondre les novetats que hi ha en el camp de la medicina natural.
El naturòpata Josep Maria Villagrasa, responsable de l’organització, assegura que cal parar atenció amb la manera com l’estat d’ànim pot afectar la salut.
Entre les diverses sessions que s’han preparat, en destaquen de relacionades amb la decoració i la construcció de les cases. Des de les tècniques orientals del feng shui, fins les patologies que pateixen els edificis i que també poden afectar la salut dels que hi viuen.
També hi haurà sessions sobre la història de l’acupuntura, sobre el consum d’aigua, sobre toxicologia i al voltant del poder curatiu dels olis essencials de les plantes. Les inscripcions costen 75 euros, inclouen el material didàctic i donen dret a assistir a les conferències i als tallers.



