La Policia Local de Berga ha detingut aquesta nit un home de 38 anys que ha xocat amb el cotxe de conduïa contra un altre que es estava aparcat a la carretera de Sant Fruitós.
El propietari del vehicle sinistrat ha presentat una denúncia davant dels Mossos d’Esquadra, i la Policia Local ha fet una batuda fins que ha trobat el conductor, que s’ha donat a la fuga.
Li han demanat de fer-li un control d’alcoholèmia, però s’hi ha negat, i ha intentat agredir els agents. La Policia l’ha detingut per un presumpte delicte contra la seguretat del trànsit, desobediència greu, insults i amenaces als agents de l’autoritat.
El detingut, Luis Miguel S. T., conduïa, a més, amb el carnet caducat. Li han immobilitzat el cotxe, i ha passat a disposició del jutge.


