L’Ajuntament de Berga ha enllestit la climatització de tot l’edifici consistorial, amb la instal·lació d’aparells d’aire fred i calent a la primera planta de l’edifici, que és la que quedava pendent. D’aquesta manera queda ja climatitzada la sala de plens de l’Ajuntament de Berga; també la sala d’agermanaments, que és on es fan la major part de reunions; i les dependències d’alcaldia.
L’aire condicionat, sobretot, a la sala de plens, ha estat una llarga reivindicació perquè era una necessitat. Ara, ja en disposa, no només la sala de plens sinó tota la primera planta.
La caldera que es feia servir per aquesta primera planta era molt vella i calia un canvi, per això l’Ajuntament hi ha invertit entre 50.000 i 60.000 euros per modernitzar el sistema i per climatitzar les sales que no ho estaven, on no hi havia aire condicionat i el sistema de calefacció era antic, amb uns radiadors que ara ja s’han tret per substituir-los pels nous aparells. Aquests dies els tècnics treballen per acabar d’enllestir-ne la seva col·locació.

